Impact verhalen van collega's

Wat Maartje bij ons doet heeft impact

Maartje was projectleider van de Horecava 2018

Ieder jaar vindt in januari de Horecava in RAI Amsterdam plaats. De grootste horecabeurs van Nederland, waar Douwe Egberts ieder jaar weer groots uitpakt en horecaondernemers wilt inspireren, informeren en verrassen. Afgelopen editie, Horecava 2018, was Maartje Abrahams projectleider van de Horecava, met als thema Hollands Trots. Hoe ze dat heeft ervaren en welke impact ze daarmee heeft gemaakt, lees je hieronder!

 

"Mijn naam is Maartje Abrahams (24) en ik ben nu ruim anderhalf jaar werkzaam als Junior Channel Marketeer bij JACOBS DOUWE EGBERTS Professional. Toen ik hoorde dat ik het Horecava-project mocht gaan leiden, sprong ik echt een gat in de lucht. Het stond namelijk hoog op mijn zakelijke bucketlist en ik zag het als een next-level uitdaging. Er moest een stand van ruim 250 m2 worden ontworpen, die niet alleen als pop-up restaurant fungeerde, maar ook de uitstraling had van een hippe horecazaak. De executie moest nog beter dan het jaar ervoor, we wilden écht inspiratie bieden aan bezoekers. We wilden een gaaf avondprogramma organiseren voor onze key accounts en in alles wat we deden moest het Hollands Trots thema verwerkt zijn. Kortom: let the games begin!

 

Na het samenstellen van het projectteam en de taken en verantwoordelijkheden te hebben verdeeld, zijn we als een gestroomlijnde machine vooruit gegaan. Het was super gaaf om te ervaren dat ieder teamlid uitblonk in een bepaald deel van het project, waardoor we onze krachten goed hebben kunnen bundelen en mooi op schema bleven lopen. Na maanden van voorbereiding was het op 8 januari 2018 dan eindelijk zo ver: de deuren van de RAI gingen open en de Horecava was gestart!

 

Samen met ruim 20 sales en marketing collega’s hebben we vier dagen lang geknald op onze stand en hebben we onwijs veel complimenten gekregen van onze relaties over ons standconcept en de beleving eromheen. Op de foto’s hierboven zie je een aantal koffiecreaties waar we het Hollands Trots thema in hadden verwerkt. Denk aan de Freakshake Hollands Glorie, een koffietasting met Hollandse kazen en een cappuccino met Hollands gekleurde latte art. Daarnaast zijn we een avond met onze key accounts gaan eten in de Nok van Koninklijk Theater Carré. Ook daar hadden we het Hollands Trots thema tot in detail doorgevoerd.

 

Door de juiste voorbereiding en perfect teamwork hebben we een enorme impact kunnen maken tijdens de Horecava 2018. Denk alleen al aan de duizenden bezoekers die we hebben kunnen inspireren op onze stand, de honderden relaties die we een lunch op hoog niveau hebben mogen aanbieden in ons pop-up restaurant en de vele nieuwe samenwerkingen met klanten die we zijn aangegaan dankzij de Horecava. Om je een nog beter beeld te geven van wat we hebben neergezet, kan je het beste de aftermovie hieronder bekijken!"

 

Wat Maartje bij ons doet heeft impact. Ben jij net zo enthousiast over werken bij JDE als Maartje? Bekijk dan onze vacatures.

Aftermovie Horecava 2018