Impact verhalen van collega's

Wat Annemarie & Benthe bij ons doen heeft impact

Succesvolle samenwerking tussen L'OR en Hudson's Bay

 Vanaf september 2017 zijn de nieuwe L’OR aluminium koffiecapsules verkrijgbaar bij alle vestigingen van Hudson’s Bay in Nederland. Om de Hudson’s Bay bezoeker kennis te laten maken met L’OR organiseerden Benthe en Annemarie een STUDIOS tour langs de verschillende warenhuizen met een interactieve ‘How L’OR are you’-installatie en een L’OR Tasting Bar.

 

"Wij zijn Annemarie van der Werf, Senior Brand Manager Capsules en Benthe Gosselink, Category Manager. Toen bekend werd dat warenhuisconcern Hudson’s Bay 10 vestigingen in Nederland ging openen, zagen we meteen een match met ons premium koffiemerk L’OR. We wilden shoppers op een unieke manier kennis laten maken met ons nieuwe L’OR assortiment en werden voor de invulling hiervan volledig vrij gelaten door ons management team. We konden dus zelf direct impact uitoefenen in hoe we dit wilden doen.

 

Na ons eerste gesprek in mei, gingen we in september al live met een interactieve installatie, waarbij bezoekers vast werden gelegd op een digitaal scherm dat bestaat uit kleurrijke L’OR capsules. Zo kon de bezoeker op een ludieke manier ontdekken welke koffie het beste bij hem of haar stijl past en kon de klant deze gelijk proeven bij onze tasting bar. Hiermee maakten we op een interactieve en unieke manier een koppeling tussen fashion en koffiesmaken.

 

Binnen 4 maanden tijd hebben we ervoor gezorgd dat koffie bij het nieuwe Hudson’s Bay echt een belevenis werd - en de reacties vanuit de shoppers én medewerkers van Hudson’s Bay waren én zijn zeer positief!"

 

Wat Annemarie en Benthe bij ons doen heeft impact. Bekijk hieronder de video over de samenwerking tussen L'OR en Hudsons Bay.

How L'OR are you?